Nástěnka

1 Lubomír Ulč K1 Lubošek
2 Ludmila Melková K1 Lída
3 Josef Tejc K1 Pepa
4 Jitka Slovanová K1 Jitka(Píďák)
5 Hana Kocková K1 Hanka
12 Zdeněk Slovan K1 Zdenda
13 Vocelík Kolo Vosel

Pátek 4.7.
Odjíždíme v 18:30, protože při balení pršelo a tak jsme si řekli, že počkáme,až to přejde. Konečně jsme vyjeli.Pepíček měl za Blovicemi problémy se zahrádkou, jinak vše proběhlo,jak mělo.Poslední večeře v Češnovicích a hurá na hranice.Po natankování a vystání fronty jsme překročili hranice.Cesta probíhala v pohodě až na menší bloudění ve Steyru.Na parkoviště v Pálfau jsme dojeli v půl 4 , natáhli jsme plachtu a šli spát.Luboš měl ještě před spaním trochu výřečnější chvilku.

Plzeň - ČB - Dolní Dvořiště - před Lienzem vlevo na Steyr- Steyr - Palfau směr Hilfau

Sobota 5.7 Salza
Vstáváme v 9,snídáme a jedeme do Wildalpenu ,kde čekáme na Skléňu s Oslem a se Zdendou. Vyjíždíme ve 2 odpoledne.První seznamování se Salzou dopadlo docela dobře, někdo si dokonce zaplaval, aby vodu pocítil opravdu zblízka.Počasí nebylo nic moc, takže po 5,5 hodinách jsme dorazili na Galerku, řádně znaveni ze špičníků a prdeláčů.Po příjezdu do Pálfau jsme se ubytovali na půdičce.Večer, jelikož byl první, byl seznamovací. Takže jsme se seznamovali do 3 do rána.Neodpustili jsme si postavit komín z piksliček.

Cvakance: Kristýna 2x
Čechyn 1x

Voda 120cm Wildalpen - Galerie

Neděle 6.7. Salza
Ráno nás budí šílený řev Kristýny, že je venku azuro. Přesto vstáváme v půl jedenáctý a azuro opravdu bylo, ovšem snídaně a balení chvíli trvá, takže na vodu jsme šli ve 12.Cesta byla opět plná prdeláčů a špičníků. Takže jsme k maďarům dojeli řádsky znaveni.Menší koupáníčko Luboše s Hankou, protože se vsadili: když azuro, tak se bude koupat Hanka a když bude nehezky, tak se bude koupat Luboš. Jelikož bylo všelijak, tak tam šli oba dva.Od Maďarů jsme jeli do Pálfau, kde jsme čekali na cyklisty. Po večeři jsme přejeli na Enns.Pískovna byla zavřená, tak jsme sebou plácli na odpočívadle. Chvíli trvalo než jsme roztáhli plachty, ale potom začalo opět bavé. Spát jsme šli po půlnoci.

Cvakance: Kristýna 5x
Jitka 2x
Čechyn 1x

Voda 120cm Galerie - kemp Maďaři

Pondělí 7.7 Enns
Ráno v 9 nás probudilo sluníčko, takže jsme vstávali do krásného dne s výhledem na Alpy.I přes časné vstávání jsme vyjeli v půl dvanácté.Cyklisti směrem na Tamsweg a my na vodu. Dneska jel s kolařema i Čechyn. Na vodu jsme nasedli kousek nad žel. mostem, cesta rukávem byla zvládnuta bravurně.Poté následovala cesta obvyklá. V půli cesty naším přičiněním vzniklo menší vodní dílo.Končíme jako obvykle na plácku u trati. Zhruba v 18 hod vyrážíme směr Admont - Liezen - Schladming - pas Obertauren kam , když jsme dorazili Pepa prohlásil :"Kurva na tu pětku mi to ňák netáhne" - Mautendorf - Tamsweg. Nadlábnout jsme se jeli na Madlingskou peřej. Spinkat jsme jeli do " překrásného lomu."

Cvakance Hanka 1x

Voda 280cm na mostě přes řeku

Madling-Tamsweg-Atzmannsdorf-Prebersee-Tamsweg-Mautendorf-Unternberg-Madling
Cca 75 km

Úterý 8.7 Mür
Vstávali jsme v 9:15 s krásným výhledem na lom.Po chvíli kochání odjíždíme do Madlingu k peřeji , kde snídáme.Po snídani nasedáme na vodu cca 4 km nad Madlingem a sjíždíme do Kendlbrucku. Vody sice málo,ale i tak hezké svezení.Cyklisti jezdili po okolí a Lída se bimcala na břehu, nebo jak řiká trávila den jiným než vodáckým způsobem.Přesun do Slovinska probíhal v pohodě, zastavujeme na Passo di Predel, kde se fotí výjevy přírody (hory).Do Bovce přijíždíme skoro za tmy.Našli jsme si kemp Voděnica, který byl asi 0,5 km nad soutokem, stál 5€.Kempný nás seznamuje z pravidly kempu, ukazuje nám co, kde, jak a proč ,no a při seznamování s kempem nás obeznámili s pláckem zvaným řvárna, který jsme nakonec nevyužili.Večer následovalo obvyklé pití čaje o páté.
Cvakance Kristýna 1x

Madling-Predlitz-Murau-Seebach-Tamsweg-Madling
Cca zase 75 km

Středa 9.7 Koritnica, horní Soča
Ráno vstáváme jako obvykle a mastíme na Koritnicu.Vody ani tady není závratně mnoho, ale kaňoning (buzerantskej vláček) v soutěsce na začátku nám zvedne náladu.Po soutěsce zjistila Kristýna, že jí bolí žebra od toho jak jí Zdenda převálcoval na vodě(po příjezdu domů zjistila, že žebra byla zlámána).Dále jsme pokračovali Koritnicí na soutok Počasí bylo super , ale vody jako vždy dost málo.Na soutok jsme přijeli okolo druhé a jelikož byl den ještě mladý padl návrh ject horní usek Soči.No ,a když už ten návrh padnul, tak se taky uskutečnil.Vyjíždíme tedy na horu na Soču, cestou prozkoumáváme řeku a srovnáváme s kilometráží ,jestli to tak opravdu je.Řeka je prozkoumána a za nízkého stavu zdá se být bezpečná.Luboš,Lída,Láďa,Kristýna,Kulík,Pepa,Zdenda nasedají 2 km pod Městečkem Soča.Cestou potkáváme tři obtížnější úseky, které jsou za tohoto stavu bezpečně jetelné.U lávky nad obcí Lepeno k nám přisedají ještě Olda,Jitka a Hanka.Stojí tam také ochránci národního parku, ale spíš se starají o rybáře než o nás, takže směle pokračujeme vstříct novým dobrodružstvím.Po dvou km přijíždíme k velkému kaňonu, kde netušíme , že se zakřápneme na dvě hodiny.Po prozkoumání najíždí do kaňonu první Luboš, nájezd vypadá naprd, ale ject se to dá docela v pohodě, potom následuje Lída a Kulík.Po chvíli přemejšlení jede nakonec i Láďa.Kaňon je skvělej ze spoda s kaňonu pokřikujeme na ostatní ať taky jedou.Po dalším bádání se rozhodnou Pepa se Zdendou a Hanka s Jitkou.Zatim co kluci zvolili standartní způsob jízdy, holky nikoli.Nejdřív poslali svoje loďky dolu a potom hupsli do říčky a splavčili ji na vestách.Olda a Kristýna kaňon obnesli.Cesta pod kaňonem byla procházka růžovím sadem,na soutok jsme přijeli v19 hod.V kempu bylo plánováno rozloučení s Oslem a se Skléňou ,protože nás opustí a navrátí se domů.Večer udělal Luboš dietní chybu, zapíjel Rum z Vodkou, takže pro něj večer záhy zkončil. Pro ostatní večer pokračoval v rytmu písní a tanců.

Cvakance Koritnica Jitka 1x
Soča Kristýna 1x

Zápis chodolezců :Čechyn+Vosel+Skléňa =výstup na Mangart 2677m
Ráno(v 10)vyjíždíme Voslovo Citroenem pod Paso di Predel,kde uhýbáme na klikatou, úzkou,10 km dlouhou, místy rozbitou,kozami posranou cestu.Coom do sedla pod Mangart (cca 2000 m).Parkujem ale níž asi 1700 a jdeme pešo vzhůru.Kousek nad sedlem narazíme na rozcestník. <Italský směr-Slovinský směr>
Zkušený horal Čechyn (bez mapy, průvodce a jakýchkoli informací o terénu) rozhoduje pro slovinský směr se slovy italský směr bude určitě moc velká divočina.Po chvíli cesta končí a před náma se objeví několika set metrová propast. Cesta pokračuje v kolmé stěně, kde je možno místy se přidržovat železných tyčí.Postupujem pomalu vzhůru rukama nohama.Nemám z toho dobrej pocit, nad náma je 600 m stěna, není jasný jestli bude cesta v pohodě až nahoru…a lézt to zpátky to by se my fakt nechtělo.Vosel hbitě uhejbá před kamenem, kterej kdyby ho trefil…Po dvou hodinách se sklon zmírnil a najednou jsme se ocitli na vrcholu. Naší cestou šli pouze 3 nadření horolezci s helmami, karabinami a lanem.Na vrcholu jsme potkali ňáký Čechy, který měli průvodce-tam doporučovali slovinský směr pouze zkušeným horolezcům s profi výbavou.Zpátky jdeme italským-pohodovým směrem.Celá výprava končí pravým Happy-Endem.
Čechyn

Čtvrtek 10.7. Soča
Na vodu nasedáme pod mostem u vodopádu voda na vodočtu ukazuje 60 cm, což není mnoho, ale Soča je krásná za každého stavu.Než jsme stihli nasednout na vodu ,tak nás odchytil jakýsi chlapík s tím, že se musí za sjetí platit cca 1,3 € za osůbku.Jedeme zpátky do Bovce pro potřebné splavenky.Počasí na vodě nám opět přeje, takže je to zase samej prdeláč a špičník. Vystupujeme v kempu Trnovo nad slalomkou . Na parkovišti menší odpočinek a vyrážíme na Bohinku. Zpátky do Bovce a poté směrem na kopec Vršič, 25 serpentýn nahoru a 25 dolu.Na Vršiči menší prohlídka a šupkydupky do údolí.Našli jsme kemp v obci Dovje stál 5€, študáci maj slevu.Při pozdní večeři v kempu nás okřikli, aby jsme jedli potichu, takže po této výtce jsme ulehli bez natažených plachet. Ve 2 v noci nás probudil prudší deštík, následovalo briskní natažení přístřešku a opět spánek.

Cvakance Hanka 1x
Olda 1x

Bovec-Kobarid-Bovec
Cca 50km

Pátek 11.7. Bohinka
Ráno veze Kulík, Čechyna z Hankou na parkoviště u Aljažev dom.Vodáci pokračují přes Jesenici, jezero Bled na Bohinku.Někteří se jedou podívat na Bohinské jezero, ale málem vyfásnou pokutu za špatné parkování. Nasedáme na výtoku z elektrárny, vody je strašně málo, takže občas poskakujeme ze šutru na šutr.Ale svítítko sluní ,tak co bychom si neužili,jelikož Bohinka za tůtoho stavu je pohodička. Končíme u silničního mostu a jedeme zpátky pro vysokohorské chodiče. Nabíráme je na parkovišti před krámem, v kterém si Zdenda sehnal karton z pastelkama a vytvořil ceduli na stopování.Ostatní ,aby cedule nebyla tak fádní, přikreslili něco hezkého. Z parkoviště jedeme zpátky na Villach, Spittal do Gmündu.Spíme za lávkou na pasece, stranou od všech. Večer dopíjíme všechno pitivo a za zpěvu uleháme.

Cvakance Kristýna 1x

Zápis chodolezců z Julských Alp
Brzičko ráno (cca 9:30) nás odváží Kulík z kempu v dovje přes Mojstranu na parkoviště u Aljažev dom.
Šlapem kolem pomníku padlých horolezců s výhledem na Triglav směrem došská vrata. Po pár hoďkách úmorného supění do kopce, je sedlo dobito.Cestou se střídá sluníčko s hustou mlhou.Potkáváme kozorohy, svačíme v sedle a pospícháme zpátky dolů .Mraky vypadají hrozivě….Čechyn se bojí.Kolem 5 odpoledne dorážíme zpátky na Aljažev Dom, kde nás opět vyzvedne Kulík s přeplněnou Mazdou.Cestou stavíme na koupání u potůčku.Vykoupaní, usušení, oblečení elegantně padám zpátky do potůčku a ztrácim hodinky. Se zbytkem partičky se setkáváme na parkovišti před krámem.
Hanka

Sobota 12.7. Lieser
Ráno se loučíme se Zdendou, který míří do Grazu a my chceme nasednout pod dálnicí u vodočtu na vodu.Ale je tam zákazová cedule, takže nasedáme o 5km níž.Ani na Lieseru neni vody přehršel, takže jízda přes šutry nikoho nepřekvapí.Vody je sice málo ale přesto probíhá několik eskymáků Oldíka a Hanky,která se radši cvakala už před kritickými místy, ale vždycky zvedla.Pod slalomkou poslední užívání Rakouských vod, poté sváča a pádíme domů.Směrem na Katschberg- Mauterndorf - Obertauern - Radstadt - Schladming - Liezen - Linz - Kanál ČB. Na hranicích se rozloučíme s Pepou, Jitkou a Oldou, kteří jedou do Plzně. My ostatní na kanál, kam jsme se přihnali ve 2. Vybalíme spacáky a uleháme.

Cvakance nikdo 3x hurá

Neděle 13.7. kanál Č.B.
Vstáváme tak aby jsme stihli kanál od 10, zhruba v půl 11 nasedáme na vodu a zkoušíme dole na válečku co v nás týden ježdění nechal.Jakžtakž to de, jenom Kulíka váleček přemohl.Zhruba ve 12 to balíme a míříme v hospodu do Češnovic.Po příjemném obídku pokračujeme do Plzně .
Příjezd do loděnice ve 14:30,následuje rozloučení a rozchod.